Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
Conform legii, poti returna produsele achizitionate in maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului, daca acestea sunt in conditii perfecte (in aceleasi conditii in care au fost livrate), fara urme de uzura sau deteriorare a produsului sau deteriorare a ambalajului. Coletul expediat de dvs trebuie sa ajunga la noi cel tarziu in a 14-a zi de la primirea coletului la dvs. Pentru aceasta va recomandam sa puneti cutia intr-o punga, sac, sau sa o ambalati in hartie, fara a lipi cumva eticheta direct pe cutie si fara sa scrieti direct pe cutia produsului.
La completarea cererii de retur, este obligatoriu sa fie completata si optiunea pentru modalitatea de transfer. In cazul in care se cere rambursarea sumei intr-un cont bancar, va rugam sa mentionati IBAN-ul, precum si Banca la care este deschis contul. Rambursul nu se va face decat in contul apartinand persoanei catre care a fost facturat produsul si care face returul, nu se poate face catre terti.
Dacă alegi rambursarea sumei plătite la cumpărare:
Nu vom accepta returul produselor cu urme de purtare sau uzura si nici coletele cu ambalajele deteriorate, scrise sau rupte.
Adresa pentru returnarea coletului este:
Destinatar:
VIRTUAL BUTTERFLY S.R.L.
Adresa:
Str. Nicolae Balcescu nr.17,
Bloc Albatros, Ap.42
Galati, jud. Galati
cod postal: 800120
Returul trebuie anuntat prin completarea formularului de retur de mai jos. Apoi trimiteti produsul EXCLUSIV prin curierat rapid catre noi fara ramburs, costul transportului pentru retur fiind suportat de client.
Puteti expedia coletul direct, nu trebuie sa asteptati confirmarea acceptului returului din partea noastra.
Coletele nu se returneaza cu ramburs sau plata transportului la destinatar, in caz contrar NE REZERVĂM DREPTUL DE A REFUZA COLETUL.
Expeditorul returului trebuie sa fie persoana catre care a fost expedita comanda, altfel coletele expediate de pe alte nume nu vor putea fi identificate si nici procesate.
In cazul inlocuirii produsului, costul expedierii noului produs este suportat de noi.
Conform Art 20, din OUG 34/2014 cu modificarile Legii nr 157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre consumator sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre profesionist, fara a aduce atingere drepturilor consumatorului fata de transportator.
Coletele care se livreaza cu optiunea Verificare colet si care au fost receptionate de client sub semnatura, nu se pot schimba sau returna in cazul in care sunt deteriorate. Se presupune ca, verificand coletul, consumatorul a certificat integritatea produsului in momentul livrarii prin receptionarea acestuia. Reclamatiile ulterioare cu privire la deteriorarea produsului vor fi considerate culpa consumatorului, iar in cazul in care se doreste returul produsului in cauza, se va face o estimare a daunelor, iar suma rambursata clientului va fi redusa cu contravaloarea daunelor.
Comisia Europeana acorda consumatorilor posibilitatea de a rezolva disputele legate de Art. 14 Paragraf. 1 al ODR in cadrul propriei platforme online. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) serveste ca un site unde consumatorii pot incerca sa gaseasca solutii in afara curtii judiciare asupra disputelor legate de achizitiile online si contractele pentru servicii.